Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Triangelns IK Meat-Balls FC

Dingtuna

Referat

Referat: Meat-Balls FC - Dingtuna

Taggade grabbar som hade bestämt sig för att vinna mot Dingtuna. Alex H dribblade sig igenom deras försvar och satte 1-0 efter 4 minuter. Redan efter 8 minuter var Alex O framme och satte 2-0 coh vi hade fått den start vi behövde. Vi gjorde kanske vår bästa halvlek och gick till halvtidsvila med 2-0 efter stabilt försvarsspel och bar målvaktsspel.

En minut in i andra så assisterar Oscar Alex O med ett fint utkast. Alex slår en tunnel och vi har 3-0. Dingtuna ger inte upp utan kämpar på och vi går bort oss en del i vår iver att göra ytterligare mål. Efter 4 miuter gör de 3-1 och sedan har de ett antal lägen som Oscar avstyr i målet. De gör även 3-2 i slutet av matchen, men då var det inte mycket kvar av matchen och vi håller undan.

En kanoninsats av hela laget som kämpade som djur.

/ Tränarna

Andra möten i serien